
HUMAN DESIGN KESKKONNAD
KESKKOND EHK ALUMINE VASAK VARIAABEL
1. CAVES / KOOPAD:
← Vasakule nool - Selective
→ Paremale nool - Blending
2. MARKETS / TURUD
← Vasakule nool - Internal
→ Paremale nool - External
3. KITCHENS / KÖÖGID
← Vasakule nool - Wet
→ Paremale nool - Dry
4. MOUNTANS / MÄED
← Vasakule nool - Active
→ Paremale nool - Passive
5. VALLEYS / ORUD
← Vasakule nool - Narrow
→ Paremale nool - Wide
6. SHORES / KALDAD
← Vasakule nool - Natural
→ Paremale nool - Artificial
NÜÜD, KUS SA OLED LEIDNUD OMA KESKKONNA, RÄÄGIME NATUKE LÄHEMALT SELLEST, MIDA KESKKOND HUMAN DESIGNIS TÄHENDAB NING MILLIST KASULIKKU INFOT SA SIIT LEIDA VÕID + MIDA SELLEGA PEALE HAKATA!
Enne, kui me hakkame Human Design keskkondade sisust ja tähendusest rääkima, vaatame üle, kust keskkond mehhaaniliselt tuleneb ning kuidas saad Sa selle kindlaks teha ka siis, kui Sa ei kasuta ühtegi tasulist Human Design tarkvara.
Tegemist on alumise vasakpoolse variaabliga Sinu sünnikaardis ehk bodygraphis (vt pilti)
Noole alt leiad ühe ringi sees ja ühe kolmnurgas oleva numbri.
NUMBER KOLLASES RINGIS NÄITAB ÄRA SINU KESKKONNA
(“Color” ehk Human Designis)
Kolmnurgas olev number näitab ära tooni (sellest hiljem).
NOOLE SUUND NÄITAB ÄRA KAS OLED nö VASAK- VÕI PAREMPOOLNE (sellest räägime edaspidi pikemalt).
SELLEST MUUTUJAST ON VÕIMALIK LEIDA PALJU INFOT SELLE KOHTA, MILLISES KESKKONNAS TUNNEB JUST SINU KEHA ENNAST KÕIGE LOOMULIKUMALT NING KUS VÕIVAD ASJAD SINU JAOKS KÕIGE KERGEMALT VOOLATA.
Keskkonna muutujast saadud info ei puuduta üksnes vahetut elukeskkonda. Õigemini - sageli ei olegi seda võimalik kohe üks ühele rakendada. Küll aga võid Sa saadud infot saada palju kasu oma kodu sisekujunduse või funktsiooni muutmisel, sobivama töökeskkonna loomisel ning muuhulgas ka oma töö või loomingu maailma toomisel.
Lisaks sellele saad paremini arvestada oma lähedaste või töökaaslaste keskkondlike vajaduste ja iseärasustega.
KUI SA TALITAD OMA STRATEEGIA JA AUTORITEEDIGA KOOSKÕLAS, VIIB KEHA ISE SU ÕIGESSE KESKKONDA!
Seetõttu tahan ka Sind innustada mitte üksnes jääma kinni keskkonna teoreetilisse tähendusse ning vältima püüdu mentaalselt omandatud infot kohe jõuda ellu rakendada. Püüa noppida välja Sinuga resoneeruvad killukesed ning hakata nendega katsetama - seejuures pidevalt tunnetades ja tajudes kas ja mis Sinu seisundis ja Su elus muutub.
Õigesse keskkonda sattudes hakkavad seemned idanema.
Nii toetab õige keskkond ka Sinu kasvu, arengut ja edenemist. Sellesse kohta peaks Sind ka Strateegia + Autoriteet pidevalt juhatama.
Seega, kui Sa oled praegu kohas, kus asjad ei voola ning põrkud pideva vastupanuga, tasub pöörata tähelepanu sellele muutujale ning mängima võimalusega midagi TEADLIKULT MUUTA!
Kui Sa tunned, et oled eluvoost välja kukkunud, hääbunud, “disconnected”, siis vaata kas Sinu praegune keskkond ühtib sellega, mis võiks HD kohaselt Sind kõige enam toetada.
Ära unusta seejuures oma Strateegia + Autoriteet alustala.
Variaablitesse (Determination / toitumine, Environment / keskkond, Perspective / perspektiiv, Motivation / motivatsioon) tasub sügavamalt sukelduda ikkagi siis, kui loomulik toimimisviis on käpas!
KESKKOND PUUDUTAB PALJU ENAMAT, KUI PELGALT SINU FÜÜSILINE RUUM.
KÜSIMUS EI OLEGI NIIVÕRD SELLES, MILLISES MAAILMAJAOS, LINNAS VÕI KODUS SA ELAD, KUI PIGEM SELLES, MILLINE ON SIND ÜMBRITSEV INFOVÄLI. TÄNAPÄEVAL HÕLMAB SEE KA VIRTUAALSET SUHET VÄLISMAAILMAGA.
Ehk siis keskkond hõlmab Sinu keha ümbritsevaid:
inimesi,
kohti,
esemeid (ja nende hulka),
keskkonna omadusi,
infot,
suhtlemise ja suhestumise viisi ümbritseva maailmaga
jne.

“THE MOMENT THAT YOU ALIGN YOURSELF CORRECTLY IN TERMS OF WHAT IS ENVIRONMENTALLY CORRECT FOR YOU, YOU IMMEDIATELY, ALONG WITH THE OBVIOUS OF STRATEGY AND AUTHORITY, ARE BEGINNING TO ALIGN YOURSELF TO THE CORRECT PERSPECTIVE. WE EACH HAVE A UNIQUE WAY OF LOOKING AT THE WORLD. WE EACH HAVE A UNIQUE VIEW. BUT YOU CANNOT TAKE ADVANTAGE OF THE UNIQUE PERSPECTIVE IF YOU’RE NOT IN THE RIGHT PLACE LOOKING AT THE RIGHT THINGS. IT’S NOT GOING TO DO YOU ANY GOOD. THE FACT IS THAT PERSPECTIVE IS ONE OF THE MOST DIFFICULT THINGS TO BRING TO A HUMAN BEING THAT’S BEEN CONDITIONED, BECAUSE THEY’RE NOT IN THE RIGHT PLACE. THEY’RE NOT CORRECT. AND BECAUSE OF THAT IT’S IMPOSSIBLE TO REALLY BE ABLE TO SEE. ”
- Ra Uru Hu
SINU JAOKS SOBIVAIM KESKKOND
Esimesed kolm keskkonda - KOOPAD, TURUD JA KÖÖGID kuuluvad alumisse triagrammi ning need on rohkem seotud materiaalse keskkonnaga (hardscapes). Ehk siis vahetu keskkond on oluline ning suurt rolli mängib ka see, mis on vahetus keskkonnas saadaval. Nende kolme keskkonna jaoks on ka olulisem luua ruume, mis sobituvad nende Human Design arhetüübiga.
Järgmised kolm keskkonda - MÄED, ORUD ja KALDAD kuuluvad kõrgemasse triagrammi ning neid peetakse pigem maastikeks (landscapes). Siin mängib füüsilisest keskkonnas suuremat rolli üleisikuline mõõde - ehk keskkonna energeetiline sobivus, sageduslik resonants, akustika ning viis, mil inimene keskkonnaga suhestub. Need kolm on taju ja tundepõhisemad.
HARDSCAPES VERSUS LANDSCAPE
If you’re having trouble connecting with your Human Design environment, it can be helpful to know that numbers 1-3 are hardscapes, the construction of the places, while 4-6 are landscapes, which focus more on the feeling or the energy of the space. For people with a caves, markets, or kitchens environment, creating a space that mimics this archetype will be soothing. In the case of mountains, valleys, and shores, it’s all about putting yourself in the center of a scene and allowing yourself to engage and interact with your surroundings. Hardscapes are often more practical while landscapes are poetic. That doesn’t mean you can’t dabble in and out of this binary, but rather this is an invitation to explore and discover what feels right in your bones.
ÜLDISELT NOOLTE SUUNDADEST JA KAASNEVATEST OMADUSTEST:
← VASAKULE SUUNATUD NOOL
Kui Su nool on suunatud vasakule:
← Sa tunned ennast mugavamalt külastades tuttavaid ja turvalisi keskkondasid (nt sama toidupoodi)
← Sulle sobivad paremini stabiilsed keskkonnad, kus on mingi struktuur ja järjepidevus.
← Sa tunned ennast hästi kohtades, mida saad külastada üha uuesti ja uuesti (nt lemmikkohad looduses).
← Sulle sobivad keskkonnad väestavad ja sütitavad Sind. Laevad energiaga ning annavad uue ja värske hingamise!
← Sulle meeldib, kui keskkond ajendab Sind tegutsema.
← Sa oled siin selleks, et võtta aktiivselt osa oma keskkonnast (tegutseda) ning seeläbi oled automaatselt õiges keskkonnas jälgitav (observed).
← Keskkonnas tasub luua muutuseid, mis muudavad seda stabiilsemaks, kindlamaks ja toekamaks.
←Mida turvalisem Sul kodus on, seda parem!
→ PAREMALE SUUNATUD NOOL
Kui Su nool on suunatud paremale:
→ Sa tunned ennast paremini muutuvas, voolavas ja loomingulises keskkonnas.
→ Sul on vaja, et keskkond stimuleeriks ja inspireeriks Sind ning oleks pidevalt uuenemas.
→ Sa võid kohati tunda ennast paraja nomaadina ning vähemalt mingitel eluetappidel nautida rändamist ja maailma avastamist.
→ Uued kohad, riigid ja keskkonnad inspireerivad Sind.
→ Ka oma kodust keskkonda võid Sa pidevalt uuendada.
→ Sinu suhe keskkonnaga on spontaanne ning siin on hea kuulata oma intuitsiooni - kui sisetunne ütleb, et on aeg edasi liikuda, siis on aeg edasi liikuda. Sama kehtib ka muutuste kohta vahetus keskkonnas, töökohas või veebikeskkonnas - kui tunned, et on aeg edasi liikuda või midagi uuendada, siis on aeg!
→ Vali keskkondi selle järgi, kuidas tahad ennast tunda, mitte vastupidi.
→ Sa vajad lõõgastavaid keskkondi, kus Su keha tunneb ennast hästi. Ainult lõõgastunud olekus, on Sul võimalik olla vaatlev (observant).
→ Sa oled loodud olema passiivne ja vastuvõtlik ning rahulikult vaatlema inimesi ja keskkonda enda ümber.
→ Erinevad inimesed ja kultuuriruumid mõjuvad Sulle rikastavalt. Osa Sinust hakkab hääbuma, kui Sa jääd liiga pikaks kinni samasse kohta või tutvusringkonda.
KUUS KESKKONDA
Global Community
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world.
Members Only Discounts
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world.
1-1 Sessions
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world.
What’s included?
Take a minute to write an introduction that is short, sweet, and to the point. If you sell something, use this space to describe it in detail and tell us why we should make a purchase. Tap into your creativity. You’ve got this.
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more.
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more.
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more.
Upcoming events
-
Session 1
10.21 7:00-8:00PM
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more.
-
Session 2
10.21 7:00-8:00PM
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more.
-
Session 3
10.21 7:00-8:00PM
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more.
FAQs
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.